یادته گفتم عاشقتم،گفتی دوستت دارم


گفتم اگر یک روز صداتو نشنوم میمیرم


گفتی من فقط ناراحت میشم،


گفتم من بجز تو به کسی فکر نمیکنم


گفتی اتفاقا من به خیلیا فکر میکنم،


گفتم تا ابد تو قلب منی


گفتی فعلا تو قلب من جا داری،


گفتم اگر بری با یکی دیگه من خودمو میکشم


گفتی  اگر بری با کسی من فقط دلم میخواد طرف رو خفه کنم،


..........)گفتم


..........)گفتی


میگم فکر کردی فرق من و تو ایناست


نه !!!!....


فرق ما اینه که


تو دروغ میگفتی و من راستشو ...


 


  



۱.به کسی عشق بورز که لایق عشق باشه نه تشنه عشق

چون که تشنه روزی سیر آب میشه.

۲.کاشکی خدا سه چیزو نمی آفرید:

۱:عشق۲:غرور۳:دروغ

چون دیگه انسان به خاطر عشق از روی غرور هرگز دروغ نمی گفت.

۳.عشق از دوستی پرسید که فرق من و تو در چیه:

دوست گفت:من دیگران رو با سلامی آشنا میکنم

ولی تو با نگاهی.من اونارو با دروغ جدا میکنم

ولی تو با مرگ.

۴.یک لحظه طول میکشه از یکی خوشت بیاد

یک دقیقه طول میکشه یه نفرو بپیچونی

یک سال طول میکشه یکی رو دوست داشته باشی

یک روز طول میکشه تا دلت واسه یکی تنگ بشه

یک هفته طول میکشه تا به یکی عادت کنی

و حتی کمتر از یک ماه طول میکشه عاشق یکی بشی

اما یک عمر طول میکشه تا فراموشش کنی




به باد گفتم:

عاشقم ، چه کنم؟

به خود پیچید_

به گردباد بدل شد به سوی صحرا رفت ! 

به آب رود نوشتم:

عشق چیست بگو؟

سری به سنگ زد و نعره زنان به دریا رفت!

به آه گفتم:

پایان کار عشق کجاست؟

ز حجم سینه برآمد چو ابر، بالا رفت !